سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تایپوگرافی روی عکس

یکی از بهترین تکنیک هایی که در مجموعه ابزار شما وجود دارد ، تایپوگرافی روی تصاویر است. اما همچنین می تواند یکی از سخت ترین مفاهیم برای موفقیت با موفقیت باشد.

شما باید یک عکس مناسب داشته باشید ، چشم خوبی برای تایپوگرافی داشته باشید و بدانید که چه کاری را می خواهید انجام دهید تا از اضافه کردن نوع به یک تصویر بیشترین استفاده را داشته باشید. اگر احساس می کنید آماده چالش هستید ، در اینجا 10 نکته برای کارآیی آن آورده شده است:
برای موفقیت باید متن خوانده شود. اطمینان حاصل کنید که متن به اندازه کافی متفاوت است تا در ترکیب با عکس دیده شود. اگر عکسی با پس زمینه تیره دارید ، متن (یا رنگ روشن) را انتخاب کنید. اگر عکس شما یک پس زمینه سبک دارد ، با یک نوع درمان با رنگ تیره همراه باشید.

کنتراست همچنین می تواند به اندازه متن در رابطه با آنچه در تصویر اتفاق می افتد ، اشاره کند. نامه باید با (نه در برابر) تصویر کار کند. به عنوان مثال در وب سایت Pack بالا ، تصویر بزرگ و پررنگ است در حالی که نوع آن نازک و سبک است. عناصر با هم کار می کنند اما حاوی عنصر تضاد هستند.
2. متن را بخشی از تصویر کنید
بعضی اوقات فقط بخشی از تصویری که با آن کار می کنید تبدیل می شود - یا هست. برای دستیابی به این کار دشوار است و فقط در موارد محدود کار می کند. شما یا برای کار با آن به یک تصویر و کلمه ساده نیاز دارید. 3. جریان ویژوال را دنبال کنید
کار با جریان بصری یک تصویر از مهمترین نکات هنگام کار با متن و عکس است. برای قرار گرفتن در قسمت های منطقی یک تصویر ، به کلمات نیاز دارید. و لطفاً مراقب باشید که متن را روی قسمتهای مهم یک تصویر قرار ندهید ، مانند اصلی ترین کار در یک عکس ، صورت یا محصولی که می خواهید ویترین کنید. از نظر جریان بصری ، به دنبال فضاهایی برای متن باشید که در آن سوژه های تصویر به نظر برسند. هر دو مثال در مورد شما را از زبان بدن یا چشمان شخص موجود در عکس به متن سوق می دهد. جریان هر یک نقطه ای روشن است. 4- تصویر را تار کنید
یکی از ساده ترین ابزاری که می توانید در کیت خود داشته باشید ، قابلیت تار شدن بخشی از تصویر است. اضافه کردن کمی تاری به پس زمینه تصویر با نرم افزاری مانند Adobe Photoshop می تواند به برجسته کردن متن شما کمک کند. تاری همچنین می تواند به مفهوم کلی شما ، مانند وب سایت والموب در بالا ، تمرکز کند. Blur محصول و متن واقعی را برای کاربران سایت فوکوس می کند.
ترندهای طراحی وب سایت در سال 2020 5- متن را در یک جعبه قرار دهید
هنگامی که عکس ها حاوی رنگ و یا تفاوت های زیادی بین بخش های روشن و تاریک هستند ، قرار دادن متن درون یک قاب دیگر واقعا می تواند آن را از هم متمایز کند. یک شکل را انتخاب کنید - می توانید مستطیل و دایره ای را در بالا مشاهده کنید - که با انتخاب کلمات و تصویر شما کار می کند. سپس به دنبال یک رنگ برای جعبه باشید که کنتراست کافی برای نشان دادن حروف فراهم کند. در نظر بگیرید از یک قاب با کمی شفافیت برای احساس نرمتر استفاده کنید که به شما اجازه می دهد تصویر را نشان دهد.
6. متن را به پس زمینه اضافه کنید
یکی از بهترین "ترفندهای" موجود در اینجا قرار دادن متن در قسمت پس زمینه تصویر است نه پیش زمینه. به طور معمول زمینه ها در هنگام قرار دادن متن کار کمتری دارند و کار با آن ساده تر است. زمینه ها اغلب یک رنگ واحد هستند و آن را به مکانی تبدیل می کنند که رنگ متن به راحتی قابل خواندن است و حتی خواندن آن نیز ساده تر است. نتیجه نهایی یک قرارگیری طبیعی است که نیازی به ترفند یا تغییر زیادی در عکس اصلی ندارد. با قرار دادن متن که جلوه ای از عمق تصویر را نیز به شما می دهد ، با جلوه های ظریف ظریف مانند سایت کیتلین ویکر بازی کنید.
7. بزرگ فکر کن
وقتی مطمئن نیستید که چه چیزی کار می کند ، بزرگ فکر کنید. این مسئله برای هر دو تصویر صدق می کند - آن را بزرگتر از طول عمر یا نوع خود می کند. عنصر اندازه توجه کاربر را به خود جلب می کند و با استفاده از یک عنصر بزرگ می تواند ایجاد مقیاس با متن و تصویر را آسان تر کند. استفاده از تصاویر بزرگ ، مانند دانه های قهوه در بالا ، می تواند به سایه زنی و اختلاف کنتراست کمک کند. استفاده از متن بزرگ می تواند وزن کافی به حروف اضافه کند که در مقابل تقریباً هر تصویری قابل خواندن خواهد بود.
8. اضافه کردن رنگ
اضافه کردن یک اشاره به رنگ همچنین می تواند باعث جذابیت بصری به یک تصویر شود. سایتهای فوق از دو رویکرد بسیار متفاوت استفاده می کنند - یکی از رنگ متضاد که در تصویر دیده نمی شود برای برجسته کردن کلمات خاص استفاده می کند ، در حالی که دیگری از لحنی استفاده می کند که تصویر را آینه می دهد. هر دو روش می توانند به همان اندازه مؤثر باشند.

9- از Cast Color استفاده کنید
جلوه ای که محبوبیت بیشتری پیدا می کند ، استفاده از ریخته گری رنگ بر روی تصاویر برای قرار دادن متن است. در حالی که این می تواند یک اثر دشوار برای انجام آن باشد ، می تواند یک طراحی خیره کننده را نیز ایجاد کند.

از رنگی استفاده کنید که علاقه بصری بالایی دارد. توازن در ایجاد رنگ شفاف به اندازه کافی شفاف برای نمایش تصویر است ، اما آنقدر شفاف نیست که متن خواندن آن دشوار باشد. شاید قبل از تسلط بر این ترفند ، مجبور شوید با چندین گزینه رنگ و عکس آزمایش کنید. مطمئن نیستید از چه رنگی استفاده کنید؟ با روکش مربوط به رنگ های برند خود شروع کنید.

10. ساده بروید
مشاوره طراحی آزمایش شده با زمان "ساده نگه داشتن آن" نیز در متن و تصاویر نیز اعمال می شود. شما واقعاً می خواهید مردم و عکس و کلمات را ببینند. استفاده از ترفندهای بیش از حد می تواند تأثیر متضادی داشته باشد.

هنگام کار با تصاویر ، برای بهترین نتیجه از تایپوگرافی ساده و یک تصویر ساده استفاده کنید. به یاد داشته باشید که قسمتهای مهم تصویر را بدون مانع نشان می دهد و تا زمانی که متن به وضوح قابل خواندن نباشد ، به کار خود ادامه دهید.
منبع مطلب