سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت

 

 

طراحی سایت

طراحی وب سایت به صورت حرفه ای نیاز به تخصص و حرفه و تجربه فراوان دارد. یک طراح سایت حرفه ای لازم است در مورد طراحی گرافیک، کد نویسی     HTML و     CSS   ، زبان برنامه نویسی سمت سرور نظیر PHP، ایمن سازی وب سایت، تنظیمات سرور و هاستینگ، سئو و بهینه سازی وب سایت اطلاعات کافی و بسیاری داشته باشد. البته می توانید در یکی از این شاخه ها تخصص داشته باشید و به سایر موارد نپردازید. اما برای آنکه بتوانید به تنهایی یک وب سایت حرفه ای را مدیریت نمایید دانستن کلیه موارد زیر ضروری می باشد.

 

طراحی سایت با قالب های آماده وب سایت

طراحی قالب وب سایت در یک پروژه طراحی سایت معمولا به زمان بیشتری نیاز است و معمولا مدت زمان بسیاری از زمان پروژه را به خود اختصاص می دهد و مانع پیشرفت امکانات جانبی وب سایت می شود . اما در صورتی که بخواهید قالبی اختصاصی برای خودتان داشته باشید حتما می بایست فرآیند طراحی قالب اولیه وب سایت را بگذارید که معمولا با جلسه ای با حضور طراح قالب وب سایت و کارفرما آغاز می گردد و در آن جلسه کارفرما احساس نیازهای خود را در مورد قالب وب سایت، رنگ بندی و جزییات های لازم مورد نیاز خود اعلام میکند.

 

ابزارک های گوگل کروم برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت

 در حال حاضر مرورگر گوگل کوروم یک مرورگر بسیار عالی است. اما راه های زیادی برای بهبود آن وجود دارد. مانند دانلود افزونه ها. افزونه ها اساسا اپلیکیشن های کوچکی هستند که ویژگی های اضافی را به یک مرورگر اضافه می کنند. گوگل دارای ده ها افزونه در فروشگاه وب کوروم است که همه کار می تواند برای شما انجام دهد از صرفه جویی در زمان و هزینه تا ذخیره پسورد.   شما می توانید افزونه های کوروم را با فشار دادن نماد منو در گوشه سمت راست بالای مرورگر مدیریت کنید. 

 

20منبع برای آموزش طراحی وب

سایت های بسیاری در زمینه آموزش طراحی صفحات وب وجود دارد که می توانید با مطالعه این سایت ها دانش خود را در زمینه طراحی وب بالا ببرید. اما آیا راهی وجود دارد که از طریق آن بتوان طراحی وب را بدون نیاز به شرکت در کلاس های درس آموزش دید؟ منابع زیر برای طراحی وب عالی هستند. این سایت ها دوره های را ارائه می نمایند که شما معمولا پس از گذراندن دوره های طراحی سایت به آن نیاز دارید. این منابع برای شما عالی هستند در صورتی که نمی دانید باید از کجا شروع نمایید. 

 

 

10ابزار رایگان انتخاب رنگ بندی

رنگ ها یکی از مهمترین مسائلی است که در هنگام ساخت یک وب سایت باید آن را در نظر گرفت. رنگ ها می توانند بر روی نحوه مشاهده کاربران تاثیر بگذارد. باید موارد زیر را در هنگام انتخاب رنگ بندی در نظر بگیرید: مخاطبان. چه کسانی مخاطبان من هستند و چه رنگی با فرهنگ و جغرافیای آنها در ارتباط است؟ جذابیت. آیا این رنگ وب سایت من را جذاب می کند؟ احساسات. آیا رنگ ها احساسات مثبت و منفی را تولید می کند؟ اگر شما مطمئن نیستید که از چه رنگی می خواهید استفاده کنید ، پیشنهاد می شود که به کتابها و سایتهای مختلفذ روانشناسی یا شناخت رنگها مراجعه کنید.

 

 

طراحی سایت چیست و چگونه می توان وب سایت داشت؟

طراحی سایت چیست؟ طراحی فرآیند جمع آوری ایده ها و زیبایی شناختی و اجرای اون ها، هدایت اصول خاص برای یک هدف خاص است. طراحی وب یک روند مشابه از خلق است، با هدف ارائه مطالب در صفحات وب الکترونیکی که کاربران نهایی می تونن از طریق اینترنت با کمک یک مرورگر وب دسترسی داشته باشن. طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها می شه. زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب است.

 

 

طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟

طراحی وب سایت ریسپانسیو(RWD) ، یک فرآیند طراحی وب سایت است که باعث می شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاه ها و صفحات نمایش به خوبی مشاهده شود. محتوا، طراحی و عملکرد در تمام دستگاه ها مطابق با همان دستگاه می باشد.   در سال های اخیر با توجه به افزایش استفاده از سیستم های هوشمند و موبایل ها، طراحی وب سایت ریسپانسیو بسیار اهمیت پیدا کرده است. امروزه بیش از نیمی از ترافیک وب سایت ها از طریق گوشی های هوشمند می باشد.