سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 اصول طراحی وب سایت (بخش سوم)

بخش سوم اصول طراحی وب سایت

4. در معرض ویژگی قرار بگیرید 

طراحی وب مدرن معمولاً به دلیل برخورداری از راهنمایی کاربران در مراحل بصری جذاب و دیداری 1-2-3 ، دکمه های بزرگ با جلوه های دیداری و غیره مورد انتقاد قرار می گیرد. اما از منظر طراحی این عناصر در واقع چیز بدی نیستند    . در مقابل ، چنین راهنمایی هایی بسیار مؤثر است زیرا آنها بازدید کنندگان را از طریق محتوای سایت به روشی بسیار ساده و کاربر پسند هدایت می کنند.

Dibusoft جذابیت بصری را با ساختار سایت روشن ترکیب می کنداین سایت دارای 9 گزینه اصلی جهت یابی است که در نگاه اول قابل مشاهده استانتخاب رنگها ممکن است خیلی سبک باشد.

این امکان را به کاربر می دهد که به روشنی ببیند چه عملکردهایی در دسترس است یک اصل اساسی در طراحی رابط کاربری موفق استواقعاً فرقی نمی کند که چگونه این نتیجه حاصل شودآنچه اهمیت دارد این است که محتوا به خوبی درک شده است و بازدید کنندگان از نحوه تعامل با سیستم احساس راحتی می کنند.

5- از نوشتن مؤثر استفاده کنید

از آنجا که وب با چاپ متفاوت است ، لازم است که سبک نوشتن را متناسب با تنظیمات و عادتهای کاربران تنظیم کنیدنوشته های تبلیغاتی خوانده نمی شوندبلوک های متنی طولانی بدون تصاویر و کلمات کلیدی مشخص شده با حروف برجسته یا برجسته حذف می شوندزبان مبالغه آمیز نادیده گرفته می شود.

بهینه سازی وب سایت در تبریز

تجارت صحبت کنید از اسامی زیبا و هوشمندانه ، نامهای ناشی از بازاریابی ، نامهای خاص شرکت و نامهای فنی ناآشنا خودداری کنیدبه عنوان مثال ، اگر شما یک سرویس را توصیف می کنید و می خواهید کاربران یک حساب کاربری ایجاد کنند ، "ثبت نام" بهتر از "شروع کن!" که دوباره بهتر از "کشف خدمات ما" است.

 

Eleven2.com به طور مستقیم به نقطه می رسدبدون کلمات ناز ، بیانیه های اغراق آمیزدر عوض قیمت: فقط آنچه بازدید کنندگان به دنبال آن هستند.

یک راه حل مطلوب برای نوشتن مؤثر است

·         از عبارات کوتاه و مختصر استفاده کنید (در اسرع وقت به این نکته برسید) ،

 

بسئو وب سایت در تبریز سریر نوین

·         از یک طرح اسکن پذیر استفاده کنید (مطالب را طبقه بندی کنید ، از چندین سطح استفاده کنید ، از عناصر بصری و لیست های گلوله ای استفاده کنید که جریان بلوک های متن یکنواخت را خراب می کند) ،

·         از یک زبان ساده و عینی استفاده کنید (تبلیغات لازم نیست مانند تبلیغات به نظر برسد ؛ دلیل منطقی و عینی را به کاربران خود بدهید که چرا آنها باید از خدمات شما استفاده کنند یا در وب سایت شما بمانند)

6. برای سادگی تلاش کنید

اصل "ساده نگه داشتن آن" (KIS) باید هدف اصلی طراحی سایت باشدکاربران به ندرت در یک سایت برای لذت بردن از طراحی قرار می گیرندعلاوه بر این ، در اکثر موارد آنها علیرغم طراحی ، به دنبال اطلاعات هستند به جای پیچیدگی به دنبال سادگی باشید.

از نظر بازدید کنندگان ، بهترین طراحی سایت یک متن خالص است ، بدون هیچ گونه تبلیغات و یا بلوک های محتوا دیگری که دقیقا مطابق با بازدید کنندگان پرس و جو یا محتوای مورد نظرشان باشداین یکی از دلایلی است که برای چاپ کاربر صفحات وب مناسب برای کاربر ضروری است.

فینچ به طور واضح اطلاعات مربوط به سایت را ارائه می دهد و به بازدید کنندگان می تواند گزینه هایی را بدون پر ازدحام مطالب غیر ضروری در اختیار بازدید کنندگان قرار دهد.