سفارش تبلیغ
صبا ویژن

8 دوره برتر (رایگان) توسعه وب برای مبتدیان

َشاید یکی از جذاب ترین چشم اندازهای ورود به زمینه ای مانند توسعه وب ، توانایی ورود سریع به آن باشد. برخلاف بسیاری از مشاغل که به ماهها یا حتی سالها آموزش نیاز دارند ، با ایجاد وب در صورت احساس آتش سوزی یادگیری و کشف در زیر پای خود ، می توانید به راحتی امروز کار خود را شروع کنید!

 

بهترین مکان برای شروع درک نحوه کار ، دوره های متعدد آنلاین رایگان و خود راهنمای توسعه وب است که همه چیز را از معرفی برنامه نویسی پایه گرفته تا بهترین روش های توسعه را پوشش می دهد. در زیر نگاهی خواهیم داشت به دوره های آموزشی توسعه وب زراعی و آنچه را که هرکدام می توانند به شما ارائه دهند و همچنین بهترین انتخاب برای پیوندها یا ابزارها را برجسته می کنیم

1. Codecademy (بازدید)

Codecademy مجموعه ای از آموزشهای خود راهنما را برای مبتدیان برای یادگیری اصول برنامه نویسی توسعه وب ارائه می دهد. یک محیط توسعه خودکار در مرورگر ایجاد می شود که می توانید قبل از رفتن به زبانهای پشتی مانند Ruby on Rails و Python ، ساختارهای اصلی کد جلویی مانند HTML و CSS را بیاموزید.

 

از دست ندهید ... ایجاد یک وب سایت و برنامه های HTML & CSS اگر شما نیاز به یادگیری اصول ساختار وب و طراحی دارید ، نقطه شروع بسیار خوبی هستند. برای کدنویسی سنگین تر ، آموزش زبان Ruby و به دنبال آن راهنمای یادگیری Ruby on Rails را برای ایجاد یک وب سایت اساسی و کاربردی امتحان کنید.

2. آکادمی خان (بازدید)

یک سایت یادگیری بسیار مفید که شامل همه موضوعات است و به ویژه بخش برنامه نویسی رایانه را نمی توان نادیده گرفت. این برنامه شامل انواع مختلفی از آموزش های خود راهنما است ، به طور کلی متخصصان با ارائه راهنمایی های صوتی و یا تصویری درمورد موضوع ، در حالی که پنجره های تعاملی روی صفحه ، کدها را نشان می دهند و نتایج را در حین روایت ارائه می دهند.

 

از دست ندهید ... مقدمه عالی در موتور پایگاه داده SQL شامل روایت هدایت شده و حتی چالش های شخصی است که از شما می خواهد برای انجام کارهای ساده SQL را بنویسید. یک سری سرگرم کننده برای یادگیری اصول طراحی و انیمیشن با استفاده از JavaScript برای ورود به آن زبان جلوی پربار بسیار مناسب است.

 

3. نرم افزار Open Mours MIT (بازدید)

بسیاری از دوره های خود هدایت شده از هیچ یک از بهترین آموزشگاه های فنی ایالات متحده ، MIT. برنامه MIT OpenCourseware گستره باورنکردنی مباحثی را برای یادگیری ارائه می دهد ، از جمله صدها دوره مربوط به برنامه نویسی ، توسعه ، ریاضیات و مهندسی کامپیوتر.

 

… مقدمه ای در علوم کامپیوتر و برنامه نویسی که یک دوره مطالعه کامل و مستقل است شامل همه منابع و مواد درسی برای هیجان زده شدن و علاقه مند شدن به برنامه نویسی را از دست ندهید. مقدمه ای آرام در برنامه نویسی با استفاده از پایتون نیز منبع بسیار خوبی برای دریافت بینش در مورد آن زبان پسندیده و محبوب است که به خوبی طراحی شده است.

4. کورسرا (بازدید)

مشابه MIT OpenCourseware ، Coursera تعداد زیادی دوره آنلاین را از دانشگاه های مختلف در سراسر جهان به صورت رایگان ارائه می دهد. هر دوره از نظر قالب و جدول زمانی کمی متفاوت است ، اما دوره های بی شماری برای برنامه نویسی ، توسعه و علوم کامپیوتر در دسترس است تا طعم و مزه خود را بدست آورید.

 

از دست ندهید ... یک راهنمای عالی برای برنامه نویسی برای مبتدیان در دوره برنامه نویسی برای همه از دانشگاه میشیگان یافت می شود. در حالی که زبان مورد استفاده در طول دوره مختص Python است ، این دوره خود بر مفاهیم برنامه نویسی عمومی متمرکز است که می تواند تقریباً برای همه زبانهایی که سالهای آینده با آنها روبرو خواهید شد ، اعمال شود.

5. Mozilla Developer Network (بازدید)

Mozilla ، تیم پشتیبان مرورگر محبوب وب Firefox ، از طریق شبکه توسعه دهنده Mozilla ، یک منبع باورنکردنی برای توسعه دهندگان در هر سطح مهارت و تخصص ایجاد کرده است. این منابع ، مقالات و آموزش ها برای کسانی مناسب است که با استفاده از روش امتحان شده و واقعی خواندن کلمات و دیدن مثالهای موجود در صفحه ، اطلاعات را به خود جذب می کنند و به بهترین نحو می آموزند. دامنه موضوعات گسترده ای است ، از مقدمه وب اصلی و زبانهای جلویی تا واژگان مشترک و بهینه سازی و عملکرد.

 

از دست ندهید ... شروع به کار با وب منبع خوبی برای مبتدیان است تا از نحوه عملکرد وب سایت ها و حرکات نوشتن و بازی با فناوری های جلویی مانند HTML ، CSS و JavaScript آگاه شوند.

6. HTML5 Rocks (بازدید)

گرچه رابط کاربری کمی ناچیز است و یافتن مقالات مرتبط می تواند تا حدودی چالش برانگیز باشد ، اما سایت HTML5 Rocks - که توسط گوگل ایجاد شده است - مجموعه گسترده ای از مقالات و آموزشها در مورد انواع موضوعات توسعه وب را با مخاطبان مختلف از مبتدی تا توسعه دهندگان پیشرفته

 

از دست ندهید ... شروع به کار با CSS اشکال خوبی را در مورد تکنیک های پیشرفته CSS ارائه می دهد که ممکن است بسیاری از مبتدیان حتی درک نکنند که صرفاً با CSS انجام می شود.

 

7. لیست جدا (بازدید)

A List Apart یکی از مجله های آنلاین حرفه ای و به روز است که مستقیماً به توسعه دهندگان و طراحان وب می پردازد ، خانه بسیاری از مقالات استثنایی است که به همه چیز از برنامه نویسی و تکنیک ها تا طراحی و تجربه کاربر مربوط می شود. اگر می خواهید کمی مطالعه کنید و از تجربه و مشاوره سایر متخصصان در این زمینه بیاموزید ، مرور مقاله های اینجا منبع بسیار خوبی است.

 

از دست ندهید ... ساخت روایت های غیرخطی برای وب بینش خوبی در مورد این مفهوم دارد که طبیعت پراکنده و مدولار وب سایت های مدرن ایجاب می کند که روایت در مورد محتوای ما آزاد باشد و از "آغاز ، وسط ، پایان سنتی" پیروی نکند ”ساختار داستان سرایی. همچنین Reframing Accessibility for Web ، که از پیش داوری های ذاتی ما در مورد کاربران وب دارای معلولیت است و اینکه چگونه توسعه دهندگان می توانند طراحی را برای دسترسی به جلو پیش ببرند ، صرف نظر از کاربر در انتهای دیگر ، بررسی کنید.

 

8. کدگذاری الگوریتم Dojo Algorithm (بازدید)

برای توسعه دهندگان جدید ، بسیار مهم است که هرچه زودتر با الگوریتم های برنامه نویسی آشنا شوند - تا آنجا که ماهیت دوم می شوند.

 

از دست ندهید od کدگذاری Dojo یک بستر آموزش رایگان الگوریتم ایجاد کرده است که به شما در ساختن عضلات رمزگذاری و اصول برنامه نویسی ناخن کمک می کند قبل از اینکه در مورد نحوه کدگذاری یاد بگیرید! پلت فرم آموزش الگوریتم شما را با یک سری مشکلات روبرو می کند که با پیشرفت سطح ، چالش برانگیزتر می شوند. بعد از هر چالش ، یک ویدیو با یک مربی برنامه نویسی Dodo وجود دارد که از طریق چگونگی حل شخصاً الگوریتم راه می رود

منبع مطب